Ana içeriğe atla

Nitelikli

Kadınlar Avlanmaz Avlar

Kadınlar Avlanmaz Avlar Biz erkeklerin balandıra balandıra (bir kısmı) anlattığı çapkınlık hikâyeleri vardır ya hani , ulan hatunu şöyle kestim ,böyle iş oldum, şöyle dedim böyle kaptım, şöyle götürdüm şöyle çaktım diye anlatırlar ya , aslında olay tam tersidir (para karşılığı sex ten bahsetmiyorum) hatun seni sen onu farketmeden çook önce seni hücrelerine kadar inceleyip, onaylamış ,  seni bu yönde yönlendirme adına sinyallerini  (ses,saç,bakış,kalça,bacak…..vb ) göndermiştir bu durum kadının sadece 1 ila  3 dk'sını alır doğuştan gelen bir yetenekle, kadın bu karmaşık işi kısa bir sürede gerçekleştirir bu süre içinde daha erkeğin o dişiden haberi dahi yoktur  Kadının herşeyi organize edip, bir gölge gibi hiçbirşeyden haberi yokmuş gibi davranması,sağır kör sultanı oynayabilme yeteneği aslında Allah tarafından kadına verilmiş muazzam bir yetenektir   bu yetenekle kadın dünyadaki insan ırkının devamını sağlar.Erkek kendini bir şey yaptım sanır ve ka

AYRI BEDENLERİ ama AYNI RUHU PAYLAŞAN VARLIK = KADIN



BAŞLIKTA DEDİĞİM GİBİ  TÜM KADINLARIN %85’İ AYNI RUHA SAHİPTİR HİÇBİR FARKI YOKTUR AYNI DÜŞÜNÜP ,AYNI HAREKET EDERLER ,AYNI ŞEYLERİ SEVİP AYNI ŞEYLERDEN NEFRET EDERLER (BİRBİRLERİDE BUNA DAHİL ) HATTA AYNADAKİ KENDİLERİNDEN BİLE ZAMAN ZAMAN NEFRET EDERLER,KENDİLERİNİ BİR ŞEKİLDE GÜÇSÜZ KEDİ GİBİ GÖSTERMEYİ SEVERLER BİRİNE SIĞINMAYI ÇOK SEVERLER TIPKI KIŞ GÜNÜ KEDİLERİN YAPTIĞI GİBİ SICAK GÜVENLİ YERLERE SOKULMAK HAYATIN KEYFİNİ SÜRMEK İSTERLER  BU SEBEPLE KADIN MUCİT SAYISI ÇOK AZDIR , ONLAR HAYATI YAŞAMAYI SEÇERLER UĞRAŞMAYI DEĞİL BU İŞ ERKEĞİN İŞİDİR KADIN SEÇER ERKEK SEÇİLİR ASLA BUNUN TERSİ DEĞİLDİR (NORMAL ŞARTLARDAN BAHSEDİYORUM ) HATTA ZAMANIN İÇİNDE İLK AYAKLI KREDİ KARTINI İCAD EDENDE KADINLARDIR  KADIN İSTER ERKEK SAVAŞIR KADIN İSTER ERKEK HARCAR ,HARCANIR. ERKEĞİN GAZ PEDALI KADININ AYAĞININ ALTINDADIR İSTEDİĞİ AN İSTEDİĞİ KADAR ONA KÖKLER O NE KADAR KÖKLERSE ERKEĞİN ÖMRÜ O KADAR KISALABİLİR
ASLINDA KADINLAR ERKEKLERDEN ÇOK GÜÇLÜ ÇOK ZEKİ ACIYA DAYANIKLI DUYGULARINI SÜPER HİPER SAKLAYAN İŞİNE GELENİ ALÂ VALÂ İLE KABULLENİP İŞİNE GELMEDİĞİNİ BİR KALEMDE SİLER, ATAR. KADININ DÖNÜŞÜ YOKTUR ,EĞER KADIN DÖNÜŞ YAPTIYSA SİZDEN ALACAKLARI DAHA BİTMEMİŞTİR VE O KAÇ YAŞINDA OLURSA OLSUN HEP ENİYİSİNİ İSTER KENDİSİNE YARAMASA BİLE İSTER ,YAŞI YETMİŞ OLSUN TORUNU İÇİN EN İYİSİNİ İSTER BU EN İYİSİNİ İSTEME ASLINDA DERİNLERDE YİNE KENDİ İÇİNDE HİÇBİR ZAMAN YAŞLANMAYAN EGOSUNU TATMİN İÇİNDİR 

KADINLAR EKSİK YÖNLERİNİN SÖYLENMESİNDEN NEFRET EDERLER YA DA FAZLALARI (ÖRNEK KİLOLARI, GÖBEKLERİ VB GİBİ) ONLARIN EGOSU SÜREKLİ PARLATILMALIDIR AZ BİR EKSİĞİNİZDE ÖKÜZSÜNÜZDÜR J   

TO BE CONTINUED

Yorumlar

Popüler Yayınlar