Ana içeriğe atla

Nitelikli

Kadınlar Avlanmaz Avlar

Kadınlar Avlanmaz Avlar Biz erkeklerin balandıra balandıra (bir kısmı) anlattığı çapkınlık hikâyeleri vardır ya hani , ulan hatunu şöyle kestim ,böyle iş oldum, şöyle dedim böyle kaptım, şöyle götürdüm şöyle çaktım diye anlatırlar ya , aslında olay tam tersidir (para karşılığı sex ten bahsetmiyorum) hatun seni sen onu farketmeden çook önce seni hücrelerine kadar inceleyip, onaylamış ,  seni bu yönde yönlendirme adına sinyallerini  (ses,saç,bakış,kalça,bacak…..vb ) göndermiştir bu durum kadının sadece 1 ila  3 dk'sını alır doğuştan gelen bir yetenekle, kadın bu karmaşık işi kısa bir sürede gerçekleştirir bu süre içinde daha erkeğin o dişiden haberi dahi yoktur  Kadının herşeyi organize edip, bir gölge gibi hiçbirşeyden haberi yokmuş gibi davranması,sağır kör sultanı oynayabilme yeteneği aslında Allah tarafından kadına verilmiş muazzam bir yetenektir   bu yetenekle kadın dünyadaki insan ırkının devamını sağlar.Erkek kendini bir şey yaptım sanır ve ka

ÇAPKIN ERKEK YOKTUR,ÇAPKIN KADIN VARDIR





BAŞLIĞI DOĞRU OKUDUNUZ ÇAPKINLIK ERKEKLERE İHALE EDİLMİŞ ERKEK TARAFINDAN DA SEVİLEREK KABULENİLİP ALINMIŞ VE  ERKEĞE KADINLAR TARAFINDAN YAPIŞTIRILMIŞ  BİR ETİKETTİR ASLINDA DURUM TAM TERSİDİR
ERKEĞİ BU YOLA TEŞVİK EDEN IŞIK VEREN KADINDIR YANİ OLAYI VE İLK KIVILCIMLARI BAŞLATIR YOKSA ERKEK KENDİNİ YIRTSA KADIN İLGİ GÖSTERMEDİKÇE YA DA VERMEDİKÇE ERKEK NE YAPABİLİR
ZATEN ZORLA YAPILANIN ADI ÇAPKINLIK DEĞİL TECAVÜZDÜR PEKİ ÇAPKINLIK  VE ASIL AVCILIK KONUSU KADINA AİTKEN KADINLAR BU ERKEKLERCE ÖVÜNÇ KAYNAĞI GÖRÜLEN ETİKETİ NEDEN İSTEMEYİP ERKEKLERE YAPIŞTIRMIŞTIR
ÇÜNKÜ BÖYLESİ DAHA RAHAT ŞÖYLE BİR DÜŞÜNÜN KADIN ÇAPKINLIK YAPAR AMA %95 YAKALANMAZ VE ERKEĞİNİN RUHU BİLE DUYMAZ AMA ERKEK YAPARSA GARİBİM YA BİR SAÇ TELİYLE
YA BİR KADIN KOKUSUYLA ,DİKKATSİZLİĞİYLE YADA SEX TEKİ PERFORMANS DÜŞÜKLÜĞÜYLE YALANLARIYLA HEMEN YAKALANIR KADIN İSE O GÜN AYNI ANDA 2 ERKEKLE BİRLİKTE OLSA YİNEDE ERKEĞİNİN KARŞISINA ÇOK DİNÇ ÇIKAR ÇOK İYİ YALAN SÖYLER ÖYLEKİ BİR AN GERÇEK TAMAMEN YALANDIR ASLINDA SEX TE POZİSYON VE AKTİF PASİF TARAF BELLİDİR ERKEĞİN CİNSEL GÜCÜNDEKİ AZALMA YORGUNLUK HEMEN KENDİNİ BELLİ EDER AMA KADINLARDA BU ASLA BELLİ OLMAZ DERİNLERDE SAKLIDIR:) BU SEBEPLE BİYOLOJİK AÇIDANDA ÇAPKINLIĞA EN YATKIN OLAN TARAF KADINLARDIR

Yorumlar

Popüler Yayınlar